Pagina's

maandag 9 juli 2012

Paris

Bonjour! 
Ik ben terug uit Parijs!
Het was echt geweldig, zelfs al was ik er al 3 keer eerder geweest. Parijs blijft gewoon zo mooi.
Zaterdag zijn we om 5 uur 's morgens vertrokken vanaf het busstation Dukenburg in Nijmegen.
Lang in de bus zitten is echt helemaal niks voor mij, ik ga me snel vervelen en word dan behoorlijk irritant (a). Slapen wilde ook niet echt lukken. Toch heb ik de reis naar Parijs overleefd en zijn we goed aangekomen. We kwamen rond 11 uur aan in het hotel net buiten het centrum. Nadat we onze spullen hadden achtergelaten in het hotel konden we weer de bus in voor een rond tour door Parijs. Het was maar goed dat we in de bus zaten, het regende behoorlijk hard en ik dacht dat ik mijn jas niet nodig had. Toen het rondje Parijs erop zat gingen we shoppen en wat toeristische dingen doen. 's Avonds kwamen we helemaal uitgeput in het hotel aan, en zijn we gelijk inslaap gevallen. De tweede dag hebben we 's morgens gewandeld door de straatjes en waren we eigenlijk aan het wachten tot de winkels open waren. Later die dag zijn we naar de Champs-Élysées geweest, en hebben we ons om laten praten door verkopers in de Sephora winkel. Wat echt een super mooie winkel is met fijn personeel. 
Rond 3 uur zijn we naar een Italiaans restaurant geweest om alvast avond te eten, zodat we niet bij een tankstation een broodje hoefde te halen. Om 4 uur vertrok de bus weer vanaf de arc de triomphe. Het weekendje Parijs zat er weer op. Ik heb echt ontzettend genoten, en heb er weer een paar mooie herinneringen aan overgehouden. 
Bij deze wil ik nog mijn lieve mama bedanken voor deze fantastische 2 dagen!

1 opmerking: