Pagina's

woensdag 20 juni 2012

einde schooljaar

Heey mensen!

Het is bijna zover, na vandaag nog 2 dagen en dan heb ik eindelijk vakantie. Ik ben er echt aan toe, en als het weer een beetje mee werkt gaat dit een leuke zomer worden. 6 weken vakantie, en daarna gelijk beginnen met stage.
Het afgelopen jaar is het op school goed gegaan, zonder er echt moeite voor te doen. Pas in de laatste toets week moest ik echt gaan zitten leren. Ondanks dat het zo goed gaat heb ik dit jaar ook wel mijn dipjes gehad. Vaak ben ik het niet eens met de manier van lesgeven op school, waardoor ik chagrijnig en kortaf was. Het voelde behoorlijk nutteloos om naar school te gaan. Toch ben ik best trots op me zelf dat ik niet gestopt ben met de opleiding en gewoon iedere dag naar school ben gegaan (op een paar zonnige dagen na). 
Ik ga dit jaar niet echt lang op vakantie, dat heeft er vooral mee te maken dat ik veel wil werken. We (mama en ik) gaan een weekendje naar Parijs toe. Een heerlijk moeder dochter weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten