Pagina's

woensdag 13 juni 2012

Nivea hydraterende dagcrème



Ik gebruik sinds 2 weken de dagcrème van Nivea. Ik vind het echt een hele fijne crème, ik heb een niet al te vettige huid en als ik een paar dagen niet smeer wordt het bestwel droog. je zou dus denken dat ik een vettige crème wel kan gebruiken maar ik krijg dan al snel puistjes. de crème van nivea is perfect voor me, hij is net vettig genoeg voor mijn huid. Ik heb natuurlijk wel een paar gebieden waar ik minder smeer omdat het daar simpel weg niet nodig is. Vooral naast mijn neusvleugels in op mijn kin is de huid net iets vettiger dan de rest en daar gebruik ik dan ook vrijwel nooit crème.

De crème bevat SPF 8 wat je huid beschermd tegen UV-straling. Mocht je echt gaan zonnen zou ik nog wel een zonnebrandcrème gebruiken voor extra bescherming. Voor een middagje shoppen is het de perfecte bescherming.

Mijn huid is een stuk zachter geworden (dat heeft ook wel met andere dingen te maken waar ik later nog wel een artikel over zal schrijven) en zal ook zeker iedere dag blijven smeren. Ik heb ook nog andere dagcremes liggen, maar daar was ik allemaal niet zo tevreden over. Ik gebruik ze wel nog omdat ik het zonden vind om het weg te gooien, tenzij ze echt te vettig zijn, dan heeft het echt geen zin om te gaan smeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten